مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 9 خرداد 1400 ساعت 16:352021-05-30حوادث

امدادرسانی به حادثه دیدگان ریزش پل رانکوه املش


مدیرعامل جمعیت هلال احمر گیلان از امدادرسانی به حادثه دیدگان ریزش پل در منطقه لرداسرا بخش رانکوه املش خبر داد گفت: عوامل امدادی جمعیت هلال احمر از شعب لنگرود، - ایسنا/گیلان مدیرعامل جمعیت هلال احمر گیلان از امدادرسانی به حادثه دیدگان ریزش پل در منطقه لرداسرا بخش رانکوه املش خبر داد گفت: عوامل امدادی جمعیت هلال احمر از شعب لنگرود، رودسر و املش تا پایان عملیات در محل حادثه حضور خواهند داشت.

سیاوش غلامی در جمع خبرنگاران، از امدادرسانی به حادثه دیدگان ریزش پل خبر داد و اظهار کرد: در ساعت 16:20 دقیقه عصر روز جاری گزارشی مبنی بر ریزش پل در منطقه لرداسرا بخش رانکوه املش از سوی مرکز کنترل و هماهنگی عملیات جمعیت هلال احمر دریافت شد.

وی با اشاره به اعزام سریع نیروهای عملیاتی با آمبولانس و خودروی نجات و تجهیزات مورد نیاز به محل حادثه، افزود: در این حادثه دو نفر مصدوم شدند که پس از اقدامات لازم و اولیه امدادی، یکی از مصدومین توسط جمعیت هلال احمر به مراکز درمانی انتقال یافت.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر گیلان از استقرار تیم های امدادی جمعیت هلال احمر تا زمان پایان این عملیات خبر داد و گفت: عوامل امدادی جمعیت هلال احمر از شعب لنگرود، رودسر و املش در محل حادثه با دو دستگاه خودروی ست نجات و یک دستگاه آمبولانس تا پایان عملیات در محل حا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امدادرسانی به حادثه دیدگان ریزش پل رانکوه املش

امدادرسانی به حادثه دیدگان ریزش پل رانکوه املش